blog hafciarski :)

Obserwatorzy

poniedziałek, 28 grudnia 2015

usuwanie bloga i info, gdzie teraz można mnie obserwować ;)

Kochani czytelnicy!

Mam ogromne wyrzuty sumienia, że pojawiam się tu tak rzadko.
Oczywiście na Waszych blogach jestem regularnie, więc tu nie chodzi o brak czasu czy sprawy prywatne.
Może wiecie, a może nie, że prowadzę aż 3 blogi.
Wszystkie założyłam w tym samym roku i początkowo aktywna byłam na każdym.
Jednak okazało się, że największe ciągoty mam do tego kosmetycznego.
Moja wiedza informatyczna okazała się zbyt mała i nie podołałam umieszczeniu na jednym blogu zakładek, więc porwałam się z motyką na księżyc i powstały blogi o różnych tematykach.
Hmm, nadal nie wiem jak prawidłowo prowadzić zakładki, ale postanowiłam, że skoro jest mnie mało na tym blogu i tym drugim, jakoś to połączę w całość i tematyka książek i rękodzieła będzie poruszana na blogu kosmetycznym i posty te będą oznaczone odpowiednimi tagami, pod którymi będziecie mogli znaleźć interesujące Was treści.

Dotychczasowy blog będzie jeszcze wisiał w blogosferze, jednak nie będą się już pojawiały nowe posty.
Nowe posty oznaczone tagami będziecie mogli znaleźć TU.

Zapraszam więc do obserwacji, a także polubienia fanpage bloga Acne skin.

Pozdrawiam Was ciepło po Świętach i życzę hucznego Sylwestra i pomyślnego wejścia w Nowy Rok :)

11 komentarzy: